Mobilna aplikacija eCitizen za lakšu komunikaciju između građana i uprave
U okviru Projekta općinskog okolišnog upravljanja (MEG2) kojeg zajednički financiraju Vlada Švicarske, Švedska i Vlada Češke Republike, kao i Europska unija, a provodi ga Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH, izrađen je web portal, odnosno aplikacija eCitizen koja će omogućiti lakšu komunikaciju između građana i lokalnih vlasti.
Primarna svrha aplikacije eCitizen jeste omogućavanje jednostavne i transparentne komunikacije građana i lokalne uprave. Pored toga, eCitizen sustav ima za cilj i obavještavanje javnosti u nepredviđenim i izvanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija.
Sustav eCitizen predstavlja jedinstvenu pristupnu točku za sve komunikacijske potrebe u pogledu prijave problema (pritužbe građana lokalnoj upravi), odluka vijeća JLS, pitanja vijećnicima/vijećnicama JLS i načelnicima/načelnicama i online/offline javnih rasprava.
Sustav eCitizen povezuje građane i administraciju lokalne samouprave putem nekoliko aplikacijskih modula, koji podržavaju interaktivnu komunikaciju i razmjenu informacija. U svojstvu građanina ili građanke, korisnik/ica pristupa platformi lokalne samouprave na bilo kojem pametnom uređaju i korisnik/ica dolazi na platformu lokalne samouprave gdje može pretraživati prikazane informacije i komunicirati s lokalnom samoupravom. Sustav je kreiran tako da podržava instalaciju i korištenje u cloud-u i lokalnoj instalaciji
Korisnik/ica na eCitizen rješenje može doći direktno ukucavanjem linka www.ecitizen.ba ili s web stranice općine klikom na link eCitizen (u ovom slučaju dolazi direktno na stranicu eCitizen za određenu JLS).